zondag 10 februari 2013

dag 10

Hey hey allemaal,
ik heb het aantal volgertjes en het aantal 'page views' gigantisch zien stijgen vandaag. Daar kan ik alleen maar heel blij om zijn. :-)  Bedankt daarvoor.  Het is een enorme stimulans om verder te doen. Vandaag is het dus zondag, aperitief dag bij mijn schoonouders. Moetie (da's dan mijn schoonma) had netjes soep klaargemaakt. Der zaten wel gehakt balletjes in maar doordat mijn kids helemaal weg zijn van gehakt balletjes heb ik die dan ook schoon kunnen doorschuiven :-)
De chips en de boereworst die ze nadien op tafel plaatste, pasten natuurlijk minder in mijn programma!
Ik heb dan ook in m'n hoofd blijven herhalen... blijf eraf, als je 1 neemt kan je niet meer stoppen, .... blijf eraf! Raar maar waar, het lukte ! :D ikke weeral blij
Nu ja, ik heb ook een volkorenbroodje gebakken vanmorgen, totaal mislukt! toemme (sorry voor mijn vloeken) dit is me nog nooit overkomen! Je kan niet overal succesvol in zijn he (moehahahahaha)

Bij deze wil ik nog mijn dagplanning met jullie delen:

ontbijt:
45gr Special K crunshy apple (-> doos is bijna leeg ze )
250ml magere melk
1 kiwi

middagmaal:
soep
2 geroosterde volkoren boterhammen
1kl boter
1 schelletje light kaas
potje rauwkost
1el vinaigrette

avondmaal:


recept uit kookboek 365 dagen:
varkenshaasje gevuld met pruimen
(pag 360)
rode kool
200gr aardappelen

tussendoortjes:
1 peer
1sinaasappel
1 yoghurt 0%


4 opmerkingen:

  1. oww ziet er weer lekker uit, nou gekeken voor die kellogs helaas hier in nederlandse schappen niet te verkrijgen wel met honing maar dat vind ik maar niets ,jammer ,mischien loop ik er zo wel is tegen aan ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, sterk van jou dat je die chips en worst hebt kunnen weerstaan. Het is idd moeilijker als je er 1tje neemt, dat vraagt dan om meer. Goed gedaan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag je blog ontdekt (via een link op de fb-pagina van weight watchers Belgiƫ) en moet zeggen dat ik hier nog vaak ga langs komen om ideetjes op te doen.
    Ben in januari weer gestart met ww en zou nu toch tot aan dat lifetime member willen geraken.
    Nog veel succes en doe zo verder! Is leuk om te weten hoe iemand anders het aanpakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh veerle, dank u voor de steun, en altijd blij dat ik iemand kan inspireren :D

      Verwijderen