vrijdag 22 februari 2013

dag 22 --> beursdag in antwerpen

Hallo iedereen :-)
Prachtige start genomen van een nieuwe week. Het was vandaag hobbybeurs in antwerpen. Jeey, maar ook Ow! :s. Op zo'n beurs is er natuurlijk altijd vanalles 'lekkers' te vinden. Ik had me voorgenomen om max 1x scheef te rijden. Gewapend met mijn boodschappengids (van weight watchers dus, niet wat ik zou kopen op de  beurs) vertrok ik samen met Nathalie richting antwerpen. Ik had uit voorzorg ook een gezonde pistolet meegenomen om niet ten val te komen aan hamburgers of vettige broodjes. Goh nathalie had graag neuskes gegeten, maar we vonden de puntenwaarde niet terug in boodschappengids. De luikse wafels roken zo goed, en de macarons zagen der ook fantastisch uit. Dan hebben we maar besloten ( en daar ben ik heeeeel fier op!) dat we dan beter NIETS nemen als we toch niet kunnen kiezen. t'Was effkes moeiljk maar we hebben het doorstaan! Proficiat aan Nathalie en mezelf.

Door dat vandaag een 'uit huis dag' was, is er natuurlijk niet zoveel origineels te vinden op mijn dagplanning, maar toch bij deze ...
en ik op algemene aanvraag zet ik er ook even de puntenwaarde bij

ontbijt:
45gr Fitness and fruits (4)
125 ml magere melk (1)

middagmaal:
1 baguette 125 gr  (8)
sla, tomaat, wortel, zilverui
augurk, komkommer

avondmaal:

jammie jammie

150gr ovenfrietjes (8)
4 fishsticks in de oven (4)
2 el ketchup (1)
sla en tomaat

Tussendoortjes:
1 sinaasappel
1 peer
1 schelletje ww cake die ik woensdag gebakken had (1)

voila lieve bloggertjes, dit was mijn fantastische dag vandaag. Tot morgen?

9 opmerkingen:

  1. Het was zeker een fantastische dag en ben ook super trots op ons dat we dan toch maar niet gezeurd hebben! Bank vooruit we kunnen het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer zo lekker uit , zoals alle andere dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welke fishsticks zijn dat, dat die maar 1 pp kosten? Ze zien er trouwens lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de gewone van de aldi, maar ze zijn nie gefrituurd he, als je ze in de oven doet zijn ze 1 punt, doe je ze in t'frietvet zijn ze 2. Dedie van kelvin van de colruyt zijn ook zo

      Verwijderen
  4. heel sterk van jou daar op de beurs!
    Je bent echt wel goed bezig hé!! Super!
    Bij mij is het maar met ups en downs.

    BeantwoordenVerwijderen