maandag 11 maart 2013

Dag 39

Hallo iedereen,
goeie start van de werkweek gehad? Ik in ieder geval wel. Ik heb ook m'n weight watchers dagboek schoon met stof bekleed en hier en daar een klein versieringske aangebracht. Mijn doodgewone agenda die mijn man toekreeg ergens op een firma is nu tot mega coole, super fantastische, volledig uitgepimpte weight watchers eetdagboek gekroond! Vond de bedeltjes die onder mijn roosjes hangen dan ook meer dan toepasselijk. Met de woorden 'believe' , 'hope' en een dikke duim steek ik dan ook mezelf elke dag een hart onder de riem.



















Mijn dagplanning:

ontbijt:
30gr fitness & fruits (3)
250 ml magere melk (2)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 schelletje ww kaas (2)
Sla en tomaat (tussen de boterham)
1 light yoghurt 0% (1)

avondmaal:
receptje uit de 365 dagen kookboek,
maar dan een beetje aangepast:

heb er te laat op gedacht om champignonnekes toe te voegen

Macaroni uit de oven * (8)
120gr varkensmignonette (3)
1 kl olijfolie om te bakken (1)

tussendoortjes:
1 banaan
2 ww koekjes met chocolade (2)
1 peer
1 appel

Het receptje voor 4 pers:
Macaroni uit de oven*
200gr ongekookte macaroni
2 grote uien
1 teentje knoflook
500gr tomaten
120gr geraspte kaas 20+
4 kl margarine
1kl gedroogde oregano
1kl gedroogde thijm

Pel de uien en het teentje look en snijd ze in stukjes. Pel de tomaten en snijd ze in blokjes. Kook de macaroni gaar in licht gezouten water en laat ze goed uitlekken. Verhit de margarine in en pan en fruit de uien en de knoflook. Voeg de tomaten toe en laat ze even meestoven. Roer er vervolgens de gekookte macaroni, de oregano en de thijm door en breng op smaak met peper en zout. Verwarm de grill voor.
Doe de macaroni met de tomaten in een ovenschaal en bestrooi met de geraspte kaas. Laat gratineren onder de grill. Smakelijk!

Voila lieve mensen, dit was terug mijn planning voor vandaag. En super sjiek in mijn nieuwe weight watchers eetdagboek geschreven he ;-)


Tot morgen -xxx-

4 opmerkingen:

  1. mmmm ziet er weer eens heerlijk uit wat een tof kookboek heb je daar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel lekker uit! En wat ben jij handig! Die bedeltjes zijn inderdaad super qua motivatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!! Weeral een motivatie erbij!! Super chic!!!

    BeantwoordenVerwijderen