zondag 17 maart 2013

Dag 45

Hallo iedereen :-)
t'weekend zit er bijna weer op si ! amaai ik heb schoon dingen gezien vandaag *kwijl kwijl*
We zijn vandaag naar de kampeer en 2de hands beurs van pasar (vroegere vakantiegenoegens) geweest in mechelen. Man man ik heb daar schoon dingen gezien. Nu hebben wij ons caravan eigenlijk nog maar een jaartje (occasie gekocht) en moest ik het budget hebben --> amaai k'zou het wel weten ze. En die motorhomes, ja mijnen braven!, da zijn gewoon luxe huizen he.
We waren wel van plan om te gaan naar mechelen maar ik had er eigenlijk geen rekening mee gehouden met mijn eetplanning. Dus met als gevolg, een kleine weiziging.

ontbijt:
40gr special K apple crumble (4)
250ml magere melk (2)
2 kiwi's

middagmaal:
ne droge sandwich (6)
(had maar dat meegenomen van thuis, ne zak sandwiches van den aldi)

avondmaal:
--> geen zin meer om te koken ( stout he van mij!)
gelukkig had ik nog een restje van de spirelle met vleessaus van gisteren! (10)

tussendoortjes:
tjah ook niet veel want we zijn niet veel thuis geweest
1 sinaasappel
1 yoghurt (1)
en een hoekje van 1cm² luikse wafel (?)

Voila dit was mijn zondige zondag, sorry hiervoor liefste bloggertjes, maar ik beloof, plechtig op mijn communiezieltje, dat ik het morgen terug beter zal doen.
Zo zie je dat ik eigenlijk ook niet altijd even sterk ben he, i'm only human
--> tot morgen



2 opmerkingen: