zaterdag 23 maart 2013

Dag 51

goeie avond iedereen,
leuke dag gehad? Van t'weer gaan we t'niet gehad hebben allesinds, overal waar je komt zijn de mensen aan het klagen en hun gal aan het spuwen  dat ze het str*ntmoe zijn met die koude en sneeuw en wind. WIJ WILLEN LENTE!!!
Nu ja ..vanmiddag heb ik bezoek gehad dus heb ik terug mijn spaarpotje aangesproken, en dit voor maar liefst 3 punten, maar daar hebben we em voor he ;-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr special K apple crumble (3)
2 kiwi's

middagmaal:
sla en tomaat
1 spiegelei (2)
(--> op aanraden van ons coachke)
1kl boter (1)
2 geroosterde boterhammen (4)



avondmaal:
200gr puree (4)
asperges (mmm)
hollandaise saus weight watchers (2)
120gr zalm in de oven (6)











Heeft mij veel punten gekost maar t'was het waard,
ieder punt :-)















tussendoortjes:
1 banaan
1 peer
1 ww crispy amaretto reep (2)
3 petit beurre koekjes (3)

voila iedereen dit was het weer voor vandaag, nog een leuke avond en tot morgen
ps al gezien dat we al aan de 39 volgertjes zitten :-) me happy

1 opmerking: