zaterdag 13 april 2013

12 april 2013

Hallo allemaal,
tis een beetje later of anders, maar ik ben gisteren naar een feestje van de chiro gemoeten en tis een beetje later geworden dan verwacht :-)
Ik wil jullie mijn dagplanning van gisteren dan ook nog vlug meegeven voor ik aan mijn volgende dag begin

ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 blokje ww smeerkaas ( 0,5)
1 wortel

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 blokje ww smeerkaas (0,5)
komkommer, tomaat en wortel

avondmaal:
gegeten in t'frietkotje voor we naar de chiro vertrokken
daar heb ik gegeten:
1 kleine friet om te delen met mijn dochter (10)
ketchup (1)

tussendoor:
2 ww repen (4)
1 appel
1 praline (van nathalie haar verjaardag) (2)
1 sinaas

Voila, mijn dagplanning voor deze keer, morgen eet ik zalm in de oven met asperges mmmm lekker
tot morgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten