maandag 22 april 2013

maandag 22 april

Dag als het mag!
Vandaag alweer maandag zeg, amaai da weekend vliegt toch he ?! Ook vandaag weer netjes puntjes geteld en geschreven en heel proper binnen mijn dagtotaal gebleven. Me happy! Als mijn resultaat donderdag evenredig gaat zijn met mijn inzet deze week dan wordt het een super resultaat. Helaas durft dit wel es tegenwerken :s ma we zien wel
mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr cornflakes special K apple crunsh (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 kl light mayo (0,5)
geraspte wortels
1 schelleke kippewit (1)
kerstomaatjes

avondmaal:
150 gr puree (4)
vol au vent*(7)

tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 activia muesli (4)

Nu nog eventjes op de home trainer en een zonnebankse en dan homeland kijken
Tot morgen!

1 opmerking:

  1. ziet er echt lekker uit en niet aan spaarpot komen met 26 punten, bravo !

    BeantwoordenVerwijderen