woensdag 10 april 2013

woensdag 10 april

Hallo hallo,
hier zijn we weer. k'Heb de lente in m'n vel denk ik, met de zomerse temperaturen die ze uitgeven voe t'weekend ben ik precies in m'n opkuisen geslagen :-) Vandaag verse lakentjes op bed, kamers van de kids es herschikt. k' heb zo'n zin om gelijk overal met de grove borstel door te gaan. Heb zin om te schilderen en her in te richten en veranderingen te doen etc etc ...
Nu veel verandering in mijn dagplanning zat er niet vandaag, alweer gemakshalve een telvrije dag ( en morgen weegdag brrr, dan zal ik weten wat mijn verlof 'gekost' heeft)

mijn dagplanning:
ontbijt:
Crunshy cornflakes van delhaise
magere platte kaas
1 kiwi

middagmaal:
een swartzbrod boterham
een 1 spiegeleitje
sla en tomaat
1 sinaasappel

avondmaal:


biefstuk
aardappel
sla en tomaat

tussendoortjes:
platte kaas met beetje crunshy cornflakes
1 magere yoghurt natuur 0%
ananas

Kijken jullie ook zo spannend uit naar morgen? helpen jullie duimen voor mij? We zullen zien he :-)
tot morgen iedereen -xxx-


1 opmerking: