dinsdag 28 mei 2013

dinsdag 28 mei

Jeey, hoera, een volgertje bij !!
Welkom aan volger 44, wie het ook moge zijn :-) ik ben blij dat je tot mijn vriendjes behoort. Je kan je naam natuurlijk altijd onderaan in een opmerking laten weten he :-)
Nu vandaag was het wat saai, ik heb er me echt op betrapt dat ik 'zoete gedachten' had. K'heb me ferm moeten bedwingen, pfft! Maat tot nu toe is het gelukt, tis natuurlijk nog jong avond maar we houden ons voor om sebiet nog een stukje fruit te eten en de snoepkast wijselijk dicht te laten :s

mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk (5,5)

middagmaal:
platte kaas 300gr (3)
40gr crunshy delhaise (4)
tomaatjes

avondmaal:
onbeperkte portie rijst (7)
onbeperkte portie eieren (5)
sla en tomaat

suuuuper lekker, en heel kleurrijk!


tussendoortjes:
1 banaan
2 appels
1 boterham (25gr) en 1kl confituur (1,5*)

3 opmerkingen:

  1. Mmmm, die eitjes met rijst zien er heel lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik nummer 44 ben (:
    Je dagplanning ziet er altijd zo gevarieerd uit!
    Je bent echt een inspiratie voor ons!
    :D

    BeantwoordenVerwijderen