vrijdag 10 mei 2013

vrijdag 10 mei

Hey hallo iedereen,
Vandaag was weer de 1e dag van een nieuwe week. Er was wel gisteren geen weging maar ik hou me deraan om de vrijdag een nieuwe week te starten. En t'is nodig deze keer om met een nieuwe lijn te beginnen. Ik zal zeker nog de raad van Veerle opvolgen deze week en een paar telvrije dagen inlassen. Misschien vanaf maandag ofzo want mijn boodschappen zijn gedaan tot zondag.

mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el confituur (1)

middagmaal:
300gr platte kaas (3)
45gr all bran plus (3)

avondmaal:
150gr ovenfrietjes (5)
5 fish sticks in de oven (5)
sla en tomaat
2 el ketchup (1)
1kl dressing (0,5)


tussendoortjes:
1 banaan
1 macaron (2)
aardbeien

Heb vandaag moeten een taart maken voor een vormsel dus der is wel her en der van de vulling geproefd geweest, maar dan ook niet overdreven hoor. Ik heb ergens nog 1,5 puntjes over, dus dit zal dan wel voldoen voor de afgelikte lepeltjes ;-)

Tot morgen iedereen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten