vrijdag 24 mei 2013

vrijdag 24 mei

Hey hallo,
weeral vrijdag si, t'weekend voor de deur. Lekker ontspannen wordt het jammergenoeg niet. veel werk voor de boeg. Zaterdag namiddag dan nog es naar t'schoolfeest van de oudste dochter. t'ga weer gepasseerd zijn en k ga het niet geweten hebben :-)
Nu wat mijn eten betreft, ik vrees dat mijn weekextra punten voor deze week (jaja je leest goed, ze is nog ma net begonnen van vandaag) der al door zijn. Ik moest weer bakken vanavond, en ja je vullingen moet je toch proeven he, en je vingers moet je toch aflikken he? Dit zijn dus de sluipende vergifjes!!!

mijn dagplanning:
ontbijt:
250 gr platte kaas (2,5)
30gr crunshy delhaise (3)

middagmaal:
250gr platte kaas (2,5)
30gr crunshy delhaise (3)
--> t'moest rap gaan vanmorgen en wist dat er vanavond frietjes op het menu stonden dus weinig punten

avondmaal:
klein bakje friet (8)
1 kipcorn (6)
ketchup (1)

tussendoortjes:
2 yoghurts (2)
1 appel
aardbeien

Voila, met mijn 2 puntjes 'overdaad' en mijn proevertjes van de taarten staat mijn spaarpot 'on hold' voor de rest van de week! EIGEN SCHULD DIKKE BULT (hahaha)

tot morgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten