zondag 19 mei 2013

zondag 19 mei --> plopsaland

Dag als het mag?!
Vandaag dagje plopsa gehad. Zalig met dat schone weer. Wel beetje veel volk, ja dat heb je he als de zon es komt piepen. Kaatje en een paar ketnetters waren ook van de partij, jongste dochter hysterisch! haha

Vanmorgen voor vertrek nog vlug een taartje afgewerkt en een ander kindje gelukkig gemaakt. Seppe vierde zijn verjaardag en had graag een kwaaie vogel (angry bird) als taart.

Ook morgen is er een feestje voor het zoontje van een vriendin van mij, Sverre 4 jaar. En van deze had ik carte blanche. Het is geworden, een lief monstertje en een piraat :D


Wat mijn dagplanning betreft:
ontbijt:
60gr waldkorn brood (4)
1 el perensiroop (1)

middagmaal:
2 ww boterhammen (3)
1 el prepare (1,5)
sla

een dagje plopsa, mmm mama een lekkere hamburger!

avondmaal:
spaghetti (7)
bolognaise (5)
oops te laat

tussendoortjes:
1 banaan
1 appelsien

dit was het weer voor vandaag, morgen weer es een telvrije dag
tot morgen -xxx-

4 opmerkingen:

  1. chapeau da je niet aan de frietjes zat en braaf je stuutjes mee préparé opeet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat om aan de verleiding van frieten te weerstaan ! nog iets uw dochtertje zo te zien op de foto bij kaatje is echt je evenbeeld !!
    misschien tot donderdag tijdens de cursuswissel , groetjes mercedes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chapeau hoor! Ik kan niet weerstaan aan de hamburgers en frieten in Plopsaland...wou dat ik ook zoveel karakter had.

    BeantwoordenVerwijderen