zaterdag 22 juni 2013

vrijdag en zaterdag

Hey hallo, dat gaat hard zeg! ondertussen al 49 volgertjes. Benieuwd wie mijn 50ste zal worden :-)
Als je iedere dag mijn blog opzoekt, zal je gemerkt hebben dat er gisteren niets werd gepost. Niets ernstigs ze, gewoon een stapje gezet met een vriendin en de blogpost zat ver in m'n gedachten ;-)
Vandaag maak ik het goed door ineens de vrijdag en de zaterdag in 1 blogpost te zetten, ist goed?
Ik dacht wel dat jullie niets kwalijk gingen nemen :p jullie zijn dan ook zo'n lieverdjes he -xx-
mijn dagplanning van vrijdag:
ontbijt:
250gr platte kaas (2,5)
30gr crunshy delhaise (3)
1 appel

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 schel magere hesp (1)
rauwkost

avondmaal:
martini bianco (3)
spaghetti van de  chef @ Vespa's roeselare (?)

ja twas bijna op ze, bijna vergeten foto te nemen

tussendoor:
1 banaan
1 appel
2 ww koekskes (2)

Dit was het dus he, der was opening van de batjes in roeselare en we zijn de winkels afgeschuimd om kortingen te vangen :-) Ik heb daar ook mijn eerste gekleurde broek OOIT gekocht!! Een rode en een gele, en dan nog in maat 40, wie had dat durven dromen :-D Zo wordt het weer leuk winkelen

mijn dagplanning van zaterdag:
ontbijt:
2 boterhammekes (4)
2kl choco (2)
2 kiwi's

middagmaal:
2 boterhammekes (4)
sla, tomaat
30gr prepare (2)
1 appel

avondmaal:
pasta met gerookte zalm, asperges en philadelphia roomsaus (12)
* voor 4 pers
    pasta beetgaar koken (verz portie)
   asperges beetgaar koken en in stukjes snijden
   gerookte zalm in snippers snijden (200gr 10p)
   alles samen in de wok
   busje room 4% erover (250ml 5p)
   100gr philadelphia light met tuinkruiden erbij (100gr 4p)
   door mekaar roeren tot alles gesmolten is
   Smakelijk



tussendoor:
1 appel
1ww candybar (2)
framboosjes

Ik heb deze morgen ook terug mijn loopschoentjes aangetrokken, t'voelde goed moe'k zeggen. Morgen terug van dat, en dan zit ik terug in mijn start 2 run schema, want ben vorige week 2x niet kunnen gaan lopen!!!
Allez k'ga nu nog vlug wat opruimen, en een wasje opplooien en dan een avondje tv, t'wordt bibberen op JIM !

tot morgen iedereen en misschien kunnen we wel een 50ste volgertje in de bloemetjes zetten :-)
50ste volgertje, laat gerust uw naam achter in de opmerkingen he ;-)

4 opmerkingen:

  1. ik ben je 50ste volger, ik heb wat zitten lezen en hoop hiermee terug de motivatie te vinden om nog eens een aantal kilo's kwijt te spelen, ik ben twee jaar geleden 16 kg afgeslankt, ik heb dit ondertussen een jaar zo kunnen houden, ik ben van plan om in de vakantie nog eens te werken aan de 10 kg die ik nog teveel meedraag. Je blog ziet er leuk uit, ik voorlopig je weegdagen eens bekeken en het is bewonderenswaardig dat je steeds een min hebt. Doe zo verder! grts Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey pascale, blij dat je erbij bent. Het heeft een tijdje geduurd eer er weer volgertjes bijkwamen, maar ik ben blij dat jij mijn nummer 50 bent, jij krijgt dan ook een eervolle vermelding in mijn volgend blogbericht -xxx-
      ik hoop dat ik je wat van dienst kan zijn met mijn receptjes en motivatie, en als je met vragen zit, laat gerust weten.
      Thx en liefs tessy

      Verwijderen
  2. Proficiat dus met je 50 volgers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, jouw pasta ga ik ook eens maken hoor! Voor mij dan zonder die zalm, maar twater komt mij in de mond!!!
    Echt tof dat je nu zo'n broeken hebt in zo'n 40. Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen