woensdag 5 juni 2013

woensdag 5 juni

Hey hallo iedereen, hier zijn we weer :-)
Lekker genoten van t'zonneke vandaag? k'vind dat mijn gezicht ietwat rood staat :s beetje verbrand zeker?
Vandaag was, zoals gisteren aangekondigd, weer telvrij. t'begint mij precies te liggen zo'n dagen :-)

ontbijt:
platte kaas
banaan
crunshy delhaise

middagmaal:
slaatje van:
sla (deeeuuhh)
tomaat
komkommer
magere ontvette hesp
aspergepunten
gekookte pasta
1 el ww vinaigrette van op de cursus

avondmaal:
sla, tomaat, wortel
aardappels
2 spiegeleitjes



tussendoortjes:
aardbeien
1 appel
1 sinaas

Morgen weer een spannende dag, tararaaaa weegdag. Ben zo benieuwd wat mijn extra sportjes gaan teweegbrengen op de weegschaal :p
Tot morgen dan?


3 opmerkingen:

  1. zou graag eens een telvrije dag inlassen maar weet niet goed hoe ik met mijn ontbijt moet starten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem nogal vaak eens het volgende:
      200 g ringis bosvruchten vanuit de diepvries in mijn microgolfoven om te ontdooien met wat canderel op, daarop gaat er 30 g havermout en daarboven een 0% yoghourt.

      Oftewel platte kaas 0% met een hoeveelheid ontbijtgranen van Delhaize: crunchy muesli met noten en chocolade (dozen van het merk zelf met daarop duidelijk de vermelding dat het met stevia is)

      Oftewel Biaform brood (oranje verpakking) met daarop magere gekookte ham of kippewit

      Verwijderen
    2. merciekes voor de tips, heb hier de crunchy staan van Delhaize, ga het eens proberen

      Verwijderen