donderdag 18 juli 2013

donderdag 18 juli --> laatste weegdag voor 4 weken :s ai ai

Hallo iedereen,
vandaag weer weegdag! Vandaag ook uitreiking van de prijzen op de cursus van marie ange. Vandaag ook een warme dag gehad op het werk! Zelfs de ventilator en de airco brachten geen verfrissing. Ne mens snakt naar verlof he met zo'n dagen! Courage nog een week en een dag werken en dan ist mijn beurt. Ik kijk er echt naar uit. Waar ik minder naar uit kijk is het feit dat ik de controle voor 4 weken moet laten wat het is. Niemand die me verplicht op de weegschaal te staan en niemand die vraag hoe het komt als er een 'plusje' te bespeuren valt. K'Denk da'k het ga moeilijk krijgen, maar da's het leven van een weight watcher zeker?

mijn dagplanning:
ontbijt:
300gr platte kaas (3)
45gr crunshy delhaise (4,5)

middagmaal:
100gr gekookte pasta (3)
100gr kip (3)
sla tomaat komkommer
1el cocktail light (1)

avondmaal:
spaghetti bolognaise met americain (12)

tussendoor:
1 banaan
2 appels

Voila, dit was het weer voor vandaag. Nog even meegeven dat van mijn 17 'afslankkaartjes' in de bak van marie ange, dat er toch 1tje bijzat van de mijne die een goodie bag gewonnen heeft, jeey lucky me !
Het resultaat op de weegschaal: -500gr, maakt een totaal van 15,9 kg (dju net geen 16)

allez tot morgen he -xx-





1 opmerking:

  1. Mijn coach gaat ook 4 weken in verlof maar ik ga met mijn combipas naar een andere cursus zodat ik de controle nog behoud.

    BeantwoordenVerwijderen