maandag 8 juli 2013

maandag 8 juli

Hallo hallo,
mijn nieuwe week is dan toch niet zo goed gestart of ik gehoopt had. Ik heb nogthans niets mis gegeten of mis gedronken en toch heb ik zo'n slecht gevoel over mijn dag. k'Heb ook het gevoel da'k precies altijd verder kan door-eten vandaag :'( niet leuk. Plus wat dan nog bovenop komt dat ik mijn kilometers niet heb kunnen lopen vandaag door tijdsgebrek en dat ik nu het jaagpad niet meer opdurf wegens al te laat. Toemme nondedoeme. Sorry voor mijn gevloek maar dacht dat het ging opluchten.
mijn dagplanning:

ontbijt:
platte kaas met allbran plus

middagmaal:
slaatje met:
sla, tomaat, wortel, komkommer
magere hesp
augurk
gekookte koude patattjes

avondmaal:
gekookte koude macaroni
hespblokjes
mais
tomaat
komkommer
1 el light mayo (1)

tussendoortjes:
1 banaan
1 nectarine
aardbeien

in alle verontwaardiging ben ik dan nog vergeten van ne foto te nemen van mijn avondeten. Gooh 'k ei precies vandaag zo'n gevoel van ne (en sorry voor de woordkeuze) verkakten dag.
Sorry maatjes maar mijn motiviatie zit vandaag beetje ver weg, en dit ondanks mijn nogthans vlekkeloze telvrije dag.
Morgen beter hoop ik
tot morgen -xx-

1 opmerking:

  1. Kop op maat komt goed! Iedereen heeft wel eens ne off dag morgen maken we er een super dag van!

    BeantwoordenVerwijderen