zaterdag 13 juli 2013

zaterdag 13 juli

Hallo iedereen,
lekker weertje he vandaag. Oooh ik heb genoten ze van het zonneke :-) Lekker laagje bij :p
Morgen misschien es naar het zeetje. Heb me vandaag es in de nieuwe receptjes gesmeten. Ik had op een groep op facebook enkele lekkere reacties gelezen op een pita-pizza en dacht bij mezelf, dees moet ik ook es proberen. Alsook de wrap met choco en banaan die me deed watertanden :p

mijn dagplanning:

ontbijt:
wrap met choco en banaan
 (3)           (2)
1 yoghurt (1)

middagmaal:
pita pizza met champignons, bolognaise en mozarella  (7)
slaatje met dressing (1)


dit potje gevonden in de okay, 2 points voor 100gr

pizza'tjes voor ze in de oven gingen met elk 25gr bolognaise saus

avondmaal:
150gr patattjes (3)
120gr mignonette (3)
bloemkool
light kaassaus (1,5)*

*light kaassaus voor 4 pers:
250ml magere melk (2)
20gr bloem (2)
5 bride light kaasjes (2)
--> melk laten opkoken met de bloem en laten indikken en dan de kaasjes erbij.
curry, muskaatnoot, lookpoeder en tijm
lekker ze, je moet es proberen :-)



Vandaag ook naar een lingerie verkoop geweest bij een vriendin. Ja mijn 'vriendinnetjes' mogen ook es in t'nieuw staan he. Heb er een mooie Sapph Bh gekocht voor 25 euro, de maxx e !
met een schoon strass'ke aan


Heb me ook nog een uurtje bezig gehouden met mijn nageltjes. Had ooit es van 'claires' nepnageltjes meegebracht om op te kleven. Leuk ze.


Voor de rest was het de was en de plas deze morgen, en een paar comissies en that's it
Allez t'zal dan tot morgen zijn, sluukes


2 opmerkingen: