zondag 21 juli 2013

zondag 21 juli

Feeling hot hot hot !

Beste dames en heren, even een waarschuwing, mijn dagplanning zal er vandaag niet op trekken ze! Mijn excuses, maar u bent gewaarschuwd :-)

ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 el philadelphia light (1)
veel groenten

so far so good!
avondmaal:
een eierkoek met confituur (5)
--> omdat ik iets moest eten!

tussendoor:
1 bevroren yoghurt 0% (1)
1 peche

Voor de rest bestond mijn dag uit water, spa, water, cola light, water, water water ...
Tot mijn grote spijt moet ik melden dat mijn eetlust vandaag in conge was! Ik heb wel nog een restje van de 'hotdog' van mijn jongste opgegeten maar dat was nog geen 1/4 overschot.
Geef toe, t'was toch te warm om te eten he?
Morgen zal ik weer een poging doen, maar morgen heb ik airco op het werk dus zal mijn eetlust al wat beter zijn. Versta mij niet verkeerd he, ik hou van dit weertje, maar t'is mij vandaag allemaal in drinken vergaan!
Allez morgen beter, ciao !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten