vrijdag 23 augustus 2013

vrijdag 23 augustus

Hallo iedereen,
Alweer de laatste werkdag van de week si. t'weekend staat alweer voor de deur :-)
Morgen moeten we echter gaan eten bij de schoonma, en ik weet nog niet wat er op t'menu zal staan. t'zal afwachten worden. De preitaart van vandaag klonk lekkerder dan ze eigenlijk was (ofwel ligt het aan mijn kookkunsten hahaha).
mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk (5)


middagmaal:
100gr patattjes in de oven (koud) (2)
koude brunoise groentjes
50gr gerookte zalm (2)
1 el light cocktail (1)

avondmaal:
preitaart met garnalen (14)
--> ik zal u het receptje besparen want heel
 lekker was het eigenlijk niet :-(

tussendoor:
1 appel
1 sinaasappel
1 light yoghurt (1)

morgen ben ik er terug met een nieuwe dagplanning. Hopelijk valt ze nog een beetje binnen de puntjes :-)
tot morgen iedereen.
Oh ja voor ik het vergeet, hartelijk welgekomen aan de bijgekomen volgertjes. Als ik iets voor jullie kan betekenen, laat het mij gerust weten
tot morgen -xx-




2 opmerkingen:

  1. Tessy, de preitaart ziet er nochtans lekker uit, recept van ww ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee sabine, tis vanuit den boek van de boerinnebond :-) maar misschien met een beetje bij te schaven dat het toch nog lekker wordt :-) als mijn recept op punt staat ga ik het es delen ;-)

      Verwijderen