zaterdag 24 augustus 2013

zaterdag 24 augustus --> gelukkige verjaardag schoonmamaaaaa!

Halli hallo,
We zijn hier terug vandaag met eigenlijk een mindere dag. Zo slecht was ie nu ook weer niet, maar ik had m'n punten niet in de hand vandaag. We zijn op verjaardagsbezoek geweest bij de schoonma en zoals elk jaar wordt er vanalles lekkers geserveerd. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om overal af te blijven maar een toastje met zalm en een truffeltje bij de koffie kon ik niet weigeren ze. Ter compensatie ben ik dan nog 5km gaan lopen deze avond. Daarmee heb ik mijn 'gezeur' dan ook een beetje goed gemaakt

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)

middagmaal:
BBQ
verse koude groenten
koude patattjes
toastjes met zalm
koffie met truffels

avondmaal:
300gr platte kaas (3)
30gr muesli (3)
1 appel

Doordat ik niet weet hoeveel punten ik op mijn middagmaal moet kleven, heb ik besloten om het vanavond dan sober te houden qua eten. Morgen maak ik terug een grote pot spaghettisaus met veel verse groenten en americain. Dat zal dan ook weer smaken.
Tot morgen iedereen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten