zondag 25 augustus 2013

zondag 25 augustus

Hallo iedereen,
vandaag nog een beetje gewerkt in ons huizeke, we hebben vlies geplakt op ons gyproc plafond die we vorige week gestoken hebben. De verf is besteld en de nieuwe wandlichten zijn al bevestigd. Morgen gaan we nog de 'moluren' halen zodat het geheel dan kan afgewerkt worden als het geschilderd is. Vanavond ga ik nog mijn weekplanning voor volgende week opstellen, want met het verjaardagsfeestje gisteren en de werken van vandaag is het er nog niet van gekomen.
wat mijn dag qua eten betreft:

ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)

middagmaal:
100gr koude patattjes (2)
50gr filet de york (2)
cavaillon
sla
1 el light cocktail (1)

avondmaal:
spaghetti bolognaise met americain (12)
tussendoortje:
2 koekjes (3)
1 0% yoghurt (1)
1 appel
1 nectarine

Zoals je kan tellen bestaat mijn dag vandaag perfect uit 26 punten. Mijn waterverbruik daarentegen was minder.  Straks ga ik nog mijn loopschoentjes es uit de kast halen en daarna mijn voetjes laten verwennen door m'n ventje :-)
Allez beste vriendjes, t'zal tot morgen zijn, doei !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten