dinsdag 10 september 2013

dinsdag 10 september

Hallo hallo,
dag iedereen. Prettige dag gehad vandaag? Der ging nog altijd een gespannen sfeertje op het werk. t'Hangt zo stilletjes mijn botten uit. Nu ja wat kan je deraan doen he, we hebben werk, we moeten content zijn, al is dat soms moeilijk de laatste tijd !
Vandaag ook terug een beetje lastig gehad, waarschijnlijk door de situatie op t'werk. Als de verveling toeslaat is het snoepmonster nooit ver weg he :s en k'kan dan nog nie gaan lopen, want t'regent constant, beuh !
mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr cornflakes (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)

1kl boter (1)
1 schel kaas (2)
kerstomaat

avondmaal:
macaroni (7)
hesp (3)
kaassaus ww (2)
champignons

tussendoor:
2 ww koekskes (2)
1 appel
1 banaan

Voila liefste bloggertjes, dit was het voor vandaag. Morgen breng ik mijn kids naar de tandarts, misschien es hun tong wat laten inkorten dat het hier wat stiller is. Of misschien zo'n watten vragen om in hun mondekes te proppen :p hehehe Nu we waren zo blij dat ze konden tetteren, moesten ze nu gewoon es wat stiller leren tetteren zou ik al content zijn hahah
allez tot morgen he -xx-



1 opmerking: