dinsdag 3 september 2013

dinsdag 3 september

Hey hey,
hoe ist met ons vandaag? Beetje opgeblazen :s en weer aan de koekskes gezeten, niet overdreven maar toch weer niet kunnen vanaf blijven dju zeg! Voor de rest heb ik wel goed gegeten vanavond, ook weer veel teveel maar gezond :-) K'heb wel een beetje beweging genomen ook ze, k'heb ons oudste naar de turnles gevoerd met de fiets, en es goe doorgetrapt. De rug van mijn kleedje was kletsnat, erg klassevol ze ! ahahaha

mijn dagplanning:

ontbijt:
havermout met melk (5)
15gr rozijnen (1)

middagmaal:
rauwkost
2 boterhammekes (4)
1 schel kaas (2)

avondmaal:
100gr puree (2)
prei
120gr americain (3)
tomaatsoep (1)

tussendoor:
grany koeken (7)
appel
1 banaan

Mijn excelleke van gisteren is klaar, mijn huishoud- en kidssportplanning is afgewerkt. Alweer iets van mijn 'to do' lijstje kunnen schrappen!.Morgen nog enkele huishoudelijke werkjes en dan beetje speeltijd met de kindjes. Ik ga morgen ook nog een 2de hands loopband bekijken, kwestie van de winterperiode te overbruggen.
Allez da was het voor vandaag dan, t'zal tot morgen zijn, doei !

1 opmerking:

  1. je hebt de microbe goed te pakken wat sporten betreft !! chapeau
    kan je alleen maar ten goede komen en de resultaten liegen er niet om ! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen