donderdag 26 september 2013

donderdag 26 september --> weegdag

Hallo iedereen,
De collega's waren content ze met de bakdingen van gisteren. Vooral de rijsttaart viel goed in de smaak. Ze was dan ook in geen tijd op :-)
k'had nog eentje gespaard voor mezelf, voor na de weging, maar ondertussen heeft manlief hem al naar binnen gespeeld :p (eigenlijk ben ik wel blij) hehehe. Het resultaat op de weegschaal was toch weer 700gr af. Eerst was ik precies een beetje ontgoocheld, maar t'kan niet altijd vlot blijven gaan he, der zijn der toch ondertussen al een goei 18 af.
Vandaag ook weer een toertje van 5 km gaan lopen, t'doet toch deugd als je voelt dat je conditie zich opbouwt.

mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk en appel (5)

middagmaal:
100gr rijst (4)
kerstomaat
6 krabstaafjes (1,5)
1 el cocktail light (1)

avondmaal:
2 boterhammen (4)
1 schel kaas (2)
1kl boter (1)
kerstomaat

tussendoor:
1 banaan
2 mandarijntjes
1 vittalinea opgeklopte kaas (2)
1 zakje ww chips (2)

Voila dit was het weer voor vandaag. K'wil nog es horen of er mensen van wevelgem (of omstreken) het zouden zien zitten om zondag rond 9u te gaan wandelen in lo reninge?
Laat het me anders weten, dan kunnen we afspreken.
tot morgen -xx-



1 opmerking:

  1. Heel goed gedaan! Is bij mij al tijdje geleden dat er nog eens zoveel af was.

    Geniet van de wandeling zondag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen