maandag 2 september 2013

maandag 2 september

Hallo hallo,
mijn loopschoentjes heb ik net terug in de kast gezet, de 6km'tjes zitten der weer in. t'Doet toch deugd om es je longen te voelen! Ik had er gisteren 1tje meer beloofd omdat ik nogal aan de koekjes en chips had gezeten. Wel liefste bloggertjes, die 1ne extra km is voor jullie !

Mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)

middagmaal:
slaatje van
100gr hesp (3)
100gr koude patattjes (2)
rauwkost
1 el mayo light (1)

avondmaal:
150gr patattjes (3)
120gr mignonette (3)
1 kl boter (1)
1 el mayo light (1)
100gr erwtjes en wortels (2)

tussendoor:
2 mandarijntjes
1 banaan
1 appel
1 vitalinea koek (3)

voila, nu ga ik me nog wat achter de computer zetten want k'ben bezig een 'excelleke' op te maken over de planning van de huishoudelijke taken en t'vervoer van de kids van en naar de sportlessen. Pfft k'weet nog niet hoe ik er ga geraken ze!
Tot de volgende e-xx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten