maandag 23 september 2013

maandag 23 september

Hallo hallo iedereen,
de week is weer gestart si. Ik ben zo blij dat ik het weekend perfect doorlopen heb, geen foutjes gemaakt, heel flink geweest. Ik ben van plan om mijn nieuwe werkweek met dezelfde motivatie te starten. Het wordt weer druk druk druk deze week. Pfft k'weet niet hoe ik het allemaal ga inplannen maar der ga nog heel veel denkwerk aan te pas komen. Vandaag waren het alvast de zwemlessen van de jongste, en ondertussen heeft de mama een 40tal baantjes getrokken. Niet hetgeen ik er van verwacht had, maar der was zoveel volk in t'zwembad, ne stoemp langs hier en ne slag langs daar, pfft aangenaam is anders he.
Morgen nog es proberen de loopschoentjes aan te trekken en es een toertje te gaan lopen, sebiet kan ik het niet meer.

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)

middagmaal:
restje spaghetti bolognaise:
150gr pasta (4,5)
saus (5)

avondmaal:
100gr rijst (4)
vol au vent met -100gr kip (3)
                        - champignonsoep (2)
mmmmm eeuwig lekker
                        - champignons
sla en tomaat

tussendoor:
1 banaan
1 appel
1 yoghurt 0% (1)

Voila, dit was het voor vandaag, morgen zijn we er terug met een nieuwe planning. Tot morgen -xx-


4 opmerkingen:

  1. 't ziet er were lekker uit, heb deze week ook eens champignons roomsoep meegebracht dus kan ik dit receptje ook klaarmaken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's gewoon echt suuuuuper lekker, en geen werk he! gewoon uw kipfilet koken en beetje kookvocht gebruiken om uw soep los te roeren, champignons derbij en gesneden kip derbij en klaar nom nom nom

      Verwijderen
  2. Dat ziet er altijd zo zalig lekker uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er super lekker uit! ga ik zeker proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen