woensdag 4 september 2013

woensdag 4 september

Hallo hallo,
veel woensdagse groeten vanuit Bissegem. Hahaha! Hey, volgertje 77, ik weet niet wie je bent maar vanharte welkom. Misschien wil je je naam wel inschrijven in het opmerkingen vakje hier onderaan de blog, dan kan ik je in een volgend berichtje es vernoemen. Laat dit misschien een richtlijn zijn voor elk nieuw volgertje. Als je volgertje wordt, laat dan je naam in het opmerkingenvakje van de laatste dag staan. Dan weet ik ook meteen wie er mijn blogje leest -xx- en wie er nieuw is

mijn dagplanning:

ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)
1 kiwi

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1kl boter (1)
1 schel ww kaas (2)
kerstomaat

avondmaal:
150gr rijst (6)
100gr kipfilet (3)
champignonsoep (2)
champignons
--> heb met de champignonsoep (blik van knorr 8p voor 4 pers), 500ml bouillon, de champignons en de gekookte kipfilet een vol au vent gemaakt. Lekker ze en veel minder werk of mijn vorige versie

tussendoor:
2 yoghurts 0% (2)
1 nectarine
1 appel

Nu ga ik mij vlug klaarmaken voor een les BOKWA, es zien wat dat gaat geven! Geen lopen vandaag maar een les kontschudden --> zal wel ergens goed voor zijn :p
tot morgen lieve schatten !
-xx-


7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. tof maria, ben jij mijn 78ste volgertje? welkom allesinds, ik ben blij dat je der bent.

      Verwijderen
  2. Laat eens weten of dat meevalt die Bokwa, zie dat hier ook overal opduiken. Tx!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey veerle, ik heb me allesinds geamuseerd, en lekker gezweet maar ook heel frustrerend dat je niet direct al die paskes van buiten kent, maar ja daarvoor moet je eerst wat oefenen he. Ma allesinds heeeeel leuk

      Verwijderen
  3. Hey Tessy, ik denk dat ik je 77ste volger ben. Ik lees al een tijdje je blog maar ben nu pas volger geworden. Ik ben dus natasja en ik ben bezig sinds januari met WW. IK doe hier soms wat meer moed op en inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Natasja, ook aan u een warm welkom gewenst. Het is leuk als iemand mijn blog leest, maar het is nog leuker als ik opmerk dat de mensen mij effectief ook volgen. Ik kan hier heel veel steun uit putten. Ik hoop dat ik kan voldoen aan je verwachtingen en dat ik je hier nog veel mag verwelkomen. Alvast bedankt om volgertje te worden. Ook heel veel succes gewenst in het verdere afslankleven
      -xx-
      groetjes

      Verwijderen
  4. Dag Tessy..ziet er ook weer lekker uit je vol au vent..
    Zal ik ook eens proberen..
    Fijne dag verder..

    xxx Magda xxx

    BeantwoordenVerwijderen