zondag 15 september 2013

zondag 15 september --> plopsaland

Hey hallo iedereen,
We zijn vandaag wat verleiding gaan zoeken in het verre 'de panne'. Man man wat heb ik het moeilijk gehad vandaag, echt, op een bepaald moment kwam het water mij gewoon in de mond van maar gewoon naar snoepjes te kijken :s . De geur van de braadworsten op de BBQ en de luikse wafels maakten me al helemaal gek. Nogal een geluk dat ik een ww boterham bij had, een doos kerstomaatjes, een appel en een mandarijn. Ook een welgemeende dank je wel aan mijn doosje kauwgum! We hebben het pretparkbezoek overleeft, met uitzondering van een 4 tal zure beertjes.

mijn dagplanning:TELVRIJ

ontbijt:
platte kaas met crunshy delhaise

middagmaal:
2 ww boterhammen
1 kl boter (*)
1 schel ontvette hesp
kerstomaatjes

avondmaal:
spaghetti bolognaise gemaakt met americain

tussendoor:
1 appel
1 mandarijn
1 banaan
4 zure beertjes (4)

Vanmorgen heb ik ook nog es mijn loopschoentjes aangeknoopt, en morgen ga ik zwemmen met de jongste dochter. Het wordt een heel drukke week, de komende week, met de perfecte afsluiter volgende zondag ;-)
het hobbysalon in mechelen, we kijken er al naar uit
Voila, nu ga ik nog vlug es zoeken op iwatch of ik de laatste aflevering van zuidflank kan bekijken, want door het crashen van onze digicorder zijn we natuurlijk alles kwijt he
Tot morgen volgertjes -xx-


1 opmerking:

  1. Chapeau!!! Amaai, wou dat ik zoveel karakter had tijdens een dagje Plopsaland...
    Heb mij op de babyborrel "beperkt" tot twee glazen cava en twee hamburgers met ajuin en ketchup...

    BeantwoordenVerwijderen