zondag 8 september 2013

zondag 8 september

Hey hallo iedereen,
we zijn hier weer met een nieuwe dag. Vandaag veel bezoek gehad en ook redelijk wat huishoudelijke taken afgerond. De was is gestreken en zit al in de kast, de kids zijn gewassen en in bed en de bedden zijn ververst. Dat zijn dus allemaal dingen die ik morgen niet meer moet doen. jeey
wat mijn dagplanning van vandaag betreft:
ontbijt:
2 geroosterde boterhammen (4)
1 el perensiroop (1)
1 yoghurt 0%

middagmaal:
omelet van:
2 eieren (4)
champignons
sla en tomaat
1 el mayo light (1)

avondmaal:
penne bolognaise (12)


tussendoor:
2 ww koekskes (2)
1 banaan
1 appel
aardbeien

Vanmorgen ben ik ook nog een toertje gaan lopen.t'ging vlot moet ik zeggen :-) we gaan nog ne echten sporter worden hahaha. Allez liefste menskes k'ga mijn nog es onder t'zonnebankske smijten en dan in t'seetelke, tot morgen -xx-


1 opmerking:

  1. Kan je mij eens leren hoe je de sportmicrobe te pakken kan krijgen? Tx!

    BeantwoordenVerwijderen