dinsdag 22 oktober 2013

dinsdag 22 oktober --> jeey al 90 volgertjes

Hey hallo lieve schatten,
alweer een dagje dichter bij de vakantie, jeey, ik heb dit zoooo verdiend :-) Dit betekent ook dat er een weekje geen blogposts zullen zijn.
Welkom aan volgertje 90 trouwens, misschien es eventjes je naam in de opmerkingen beneden schrijven. Vind da ambetant da'k nooit weet wie de laatst bijgekomenen zijn. Nu in ieder geval, ik hoop dat je hier je ding vindt.
mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk en banaan (5)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1kl boter (1)
1 schel hesp (1)

avondmaal:
100gr patatten (2)
100gr kippefilet (3)
2 kl boter (2)
italiaanse groenten
stroganoff saus (1)














tussendoor:
fruitsla
2 mandarijntjes
1 yoghurt met 10gr crunshy (2)
1 rijstwafel (1)
1 tas royco soep (2)
1 special K graanreep (2)

Voila, dit was het weer voor vandaag. Morgen weer taxichauffeur voor de dochters, en een beetje comissies doen.
Allez lieve schatten, tot morgen dan
doei !

5 opmerkingen:

  1. ik vermoed dat ik volger 90 ben, ik ben dus Katrien Stiens, ik ben op je blog terecht gekomen via de facebookgroep wat eten we vandaag.
    maar ik weet dus niet hoe ik er mijn naam of mijn foto op krijg. zal nog een beetje zoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naam staat er nu toch al bij , nu nog foto

    BeantwoordenVerwijderen