dinsdag 8 oktober 2013

dinsdag 8 oktober

Dag schattekes,
Beetje moetjes vandaag. Allez eigenlijk vandaag niet alleen , k'geraak s'morgens bijna nie uit m'n bed en s'avonds tegen dat 19u is ben ik doodop, terwijl ik dan nog eigenlijk vanalles moet doen. Pffft, Da's da wintervel zeker da in de kweek is.
Ik moet zeggen da'k uitkijk naar de dag da'k weer mijn punten kan tellen. Ik heb jullie beloofd van een volledige groene week te nemen, maar mijn inspiratie geraakt zo stilaan op; K'verlang al tot ik weer ten volle kan schrijven en wegen  en dingen te eten waar ik echt zin in heb. En daarbij, k'had er eigenlijk meer van verwacht van die groene week. k'Had gedacht da'k de kilo's ging zien vliegen, wel integendeel, t'lijkt wel of mijn weegschaal blijft steken :s

mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met appeltjes en melk

middagmaal:
koude pasta met ontvette hesp
sla en tomaat
1 el mayo light (1)

avondmaal:
pompoen ovenschotel
gemalen kaas (1)

--> krieltjes in schijfjes, onder in de ovenschotel
--> pompoenschijfjes (rauw) erboven
--> americain rul bakken met een sjalottje
--> americain boven de pompoen
--> 300ml magere melk met 2 eitjes losknoppen
--> over de schotel gieten en beetje kaas derover
--> 1u op 200°

tussendoor:
1 banaan
1 peer
1 magere yoghurt met crunshy delhaise
2 mandarijntjes

Toen ik thuiskwam van t'werk heb ik nog vlug de sportkleren aangetrokken voor mijn dinsdags loopje. Weer 5 km bij op mijn teller ;-)

Morgen dagje verlof, beetje huishoudelijke taken inhalen en 's middags taxi mama, alsook beginnen bakken voor mijn verjaardags tractaat vrijdag. Moet 3 taarten afwerken, dus zal nog wel wat werk hebben :s
Allez lieve schatte, dit zal't zijn voor vandaag
tot morgen
-xx-


1 opmerking:

  1. Ik moet morgen op de weegschaal maar ben daarnet bij de buren in de cava blijven hangen...slechte timing...

    BeantwoordenVerwijderen