donderdag 10 oktober 2013

donderdag 10 oktober

Hallo lieve bloggertjes
vandaag lastige dag, de hele dag al migraine gehad, rugpijn, buikpijn, spierpijn ...
Niet leuk. Bovendien lastig op afslank vlak ook. Moest mijn 3 taarten afwerken om dan morgen mee te nemen en alle restjes die aan mijn vingers plakten zijn in mijne mond geland :s (in hoeveelheid is dat wel niet veel maar had er toch geen goed gevoel bij!)
Het is vandaag ook de laatste telvrije dag van mijn telvrije week, en ik ben blij dat ik weer es mag tellen.
Het resultaat was dan ook niet wat ik gehoopt had na een groene week, slechts 200gr af

Nu ja, mijn streefdoel heb ik dus niet gehaald, volgende keer beter, we doen voort :-)

mijn dagplanning:
ontbijt:
Platte kaas met crunshy delhaise

middagmaal:
2 ww boterhammen
2 eitjes
kerstomaatjes

avondmaal:
restje hutsepot

tussendoor:
1 banaan
1 appel
kerstomaatjes (--> k ga algauw veranderen in een kerstomaat)
1 zakje ww chips (2)

allez lieve schatten, nu vlug in t'zeetelke zitten en es nadenken over mijn volgende weekplanning,
tot morgen -xx-

3 opmerkingen:

  1. Kop op ! Morgen begin je gewoon opnieuw met tellen en zaterdag vier je eens goed!

    Je zal je doel wel halen maar dan mag je daar niet teveel op gefocust zijn of het lukt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey veerle, uw kaartje zat vandaag in de bus, t'deed me toch wel iets ze, en zo'n schone tekst zeg, kippevel
      dank je wel -xx-

      Verwijderen
  2. hey hier ook een telvrije week behalve 1 teldag achter de rug (ik ben wel fan van telvrije dagen :) ) En had ook niet het gehoopte resultaat -0,7kg nu zal ik een week tellen om eens het verschil te zien. Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen