maandag 14 oktober 2013

Maandag 14 oktober

Hallo lieve schatten,
we zijn er terug si. Best dat ik dit weekend geen blog heb geschreven want er zou niet veel goeds in gestaan hebben. We hebben dus het hele weekend gegeten en gedronken.
Vandaag hebben we ons herpakt. We gaan der weer ten volle (op t gemakske) tegenaan.

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy delhaise (3)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1kl boter (1)
met een lepeltje of 2 philadelphia wordt de puree lekker smeuïg 
1 schel hesp (1)
rauwkost

avondmaal:
bloemkoolpuree 200gr (4)
2 el philadelphia (1)
1kl boter (1)
120gr mignonette (3)

tussendoor:
1 banaan
1 peer
2 mandarijntjes
1 potje natuur yoghrut 0% (1)
30gr all bran plus (2)
1 boudoirke (1)

Voila dit was het voor vandaag. Morgen ga ik es proberen om caneloni te maken, k'weer begod nog niet oe ik er moet aan beginnen, we zien wel
tot morgen -xx-

1 opmerking:

  1. 'k Hoop dat je genoten hebt van je weekend! (Je bent maar één keer op een jaar jarig hé).
    Al moet ik wel toegeven dat ik blij ben dat ik je blog weer kan lezen ;-)
    Mercikes voor de tip van die bloemkoolpuree! Is eens iets anders dan in de kaassaus.

    BeantwoordenVerwijderen