vrijdag 18 oktober 2013

vrijdag 18 oktober

Hallo, welkom aan volgertje 88, leuk dat je er bent, jullie allemaal trouwens,
ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik gisteren niets gepost heb, maar ik heb 2u in de file gestaan naar antwerpen en vanmorgen was ik nog veeeeels te moe om al iets op 'papier' te krijgen.
Nu in ieder geval, Bruno Mars was FAN - TAS - TISCH !!!! Man man da's toch nen artiest ze. Meerdere keren een kippenvelmomentje gehad ze, ooh en k'wou da'k em kon meenemen naar huis, maar der stond nog teveel op zijn planning :s Ik denk dat er de volgende 2 weken niet veel zinnigs uit mij zal komen, die mens heeft ne ferme indruk nagelaten ze. Een ding staat vast, als hij nog es naar Belgie komt, en al kosten de kaarten 100 - 200 euro t'stuk, maar ik ga terug, echt !

mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk (5)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 kl boter (1)
2 schelletjes kippewit (1)
enkele aardbeitjes

avondmaal:
200gr verse frietjes in de seb (4)
 160gr biefstuk (4)
1kl boter (1)
champignons
2 el philadelphia (1)
1 el mayo (1)
sla















tussendoor:
1 banaan
2 mandarijntjes
1 snee peperkoek (2)

Ik  wil nog enkele sfeerbeeldjes met jullie delen. Geniet mee van Bruno Mars @ sportpaleis
Voor de rest wens ik jullie nog een prettige avond, en een goeie start van het weekend
Tot morgen -xx-






1 opmerking:

  1. Foto's zien er super uit!

    En met dank aan de kaas-en pasteiavond op mijn zoontje zijn school heb ik vandaag met dag afgerond op een totaal van 56 punten...man, man, man...morgenavond staat er al een volgend eetfestijn op de kalender: beenham met kroketten...weet nu al dat ik daar eigenlijk geen punten voor heb maar ja, beginnende sporters moet je nu eenmaal ook ondersteunen (en de mama is een ex-collega van meneer...)

    BeantwoordenVerwijderen