woensdag 16 oktober 2013

woensdag 16 oktober

Hallo en welkom aan volgertje 87!
Wat een leuke dag vandaag. Ik heb eindelijk nog es wat kunnen hobby'en, eindelijk! Ben er toch in geslaagd om 1 kaartje af te werken. De rest is vergaan in tetteren. haha moet ook kunnen he. Ik ben ook verrast geweest met een laat verjaardagscadeau, maar t'was zeker de moeite om erop te wachten. Dank je Debo voor de prachtige bloemen.












Mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk en appel (5)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 kl boter (1)
1 schel ww kaas (2)
1 tas pompoensoep

avondmaal:
100 gr rijst (4)
vol au vent (5)
--> 100gr kipfilet en kippecremesoep en champignons

tussendoor:
1 banaan
1 coupe aardbei/platte kaas met crunshy  (4)


Voila si dit was het voor vandaag, morgen geen weegdag want ik moet naar den Bruno jeeey
Love you Bruno mars !!!
ik zal proberen om mijn blog extra vroeg te schrijven en anders zal het dan vrijdag ochtend zijn
Nu ga ik me klaarmaken voe den Bokwa (al heb ik eigenlijk geen zin)
Doei !!


7 opmerkingen:

  1. Hoe heb je die coupe aardbei gemaakt? Zit hier te verwateren achter mijn pc.
    Oh ja, vandaag -100 gram op de weegschaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey veerle, proficiat met je resultaat. Die coupe is eigenlijk gewoon platte kaas met gemixte aardbeien en gelatine (4 blaadjes op 500gr platte kaas) en als die opgesteven was heb ik de rest van de aardbeien gepureerd en nog een blaadje gelatine bijgedaan voor de coulis. Oh ja onderaan t'glas (maar dat zie je niet zo goed) zit ook nog 20gr crunshy delhaise

      Verwijderen
  2. Graag gedaan, je verdient het! :-) En ja Veerle, die coupe was méga lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgertje 87 bedankt U Tessy! Hele mooie en interessante blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm die coupe ga ik ook eens maken. Heel veel plezier vananvond bij bruno mars :))

    BeantwoordenVerwijderen