woensdag 2 oktober 2013

woensdag 2 oktober

Hallo lieve bloggertjes,
vandaag weer een moeilijke dag gehad, maar in tegenstelling tot gisteren ben ik wel overal afgebleven. Helaas toonde mijn weegschaal deze avond +500gr aan, hopelijk is dit morgen toch iets minder ze. Blijkbaar is zo'n vreetbui niet ideaal 2 dagen voor een weegmoment, uw hele week is deraan!
We hebben ons vandaag herpakt en besloten van de komende week es proberen volledig 'groen' te gaan. Ik zeg wel proberen he!
mijn dagplanning:
ontbijt:
2 boterhammen (4)
1 el effi confituur (1)

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1kl boter (1)
1 schel kaas (2)
kerstomaatjes
1 potje yoghurt (1)

avondmaal:
200gr wortelpuree (4)
wortels
100gr kipfilet (3)
1kl boter (1)
1 el mayo (1)

tussendoor:
1 banaan
2 clementines
1 yoghurt (1)
1 verse kaas vitalinea (2)

Nu ga ik nog naar den bokwa, de enige beweging die ik deze week (tot nu toe) zal hebben. Hopelijk morgen nog een momentje om te gaan lopen, want zo stil zitten is toch mijn ding nie ze, k'word daar alleen maar moeier van :-(
Allez tot morgen dan?


2 opmerkingen: