woensdag 23 oktober 2013

woensdag 23 oktober

Just say hello ... hello  ;-)

Pfft tis mijn dag niet vandaag. Ik geloof dat ik het afslanken een beetje beu ben. De inspiratie en creativiteit ontbreekt me iets voor de moment. Heb er al met een paar collega's over gesproken en ze zeggen dat ik aan herfstluiheid lijd. Ook het feit dat ik eigenlijk maar heel langzaam afslank en zelfs zonder reden es wat bijkom, toont aan dat ik op een platteau zit. Om de courage niet te verliezen zou ik overwegen om nu effkes te stabiliseren om de winter te overbruggen en dan in t'voorjaar te vechten voor die laatste 5 kilo. Wat denken jullie ervan? mag ik eens jullie mening aub, help me es!

mijn dagplanning:
ontbijt:
200gr platte kaas (2)
30gr crunshy (3)
1 banaan

middagmaal:
2 boterhammen (4)
1 schel ww kaas (2)
1el cocktail light (1)

avondmaal:
rijst (5)
wokgroenten
1 kl boter (1)
120gr biefstuk (3)
1 kl boter (1)
2 el ketchup (2)

tussendoor:
1 royco soep (2)
1 appel
2 mandarijnen

Vanavond staat er nog Bokwa op t'programma en dan zal ik waarschijnlijk, na een klein tv moment in mijn bed kruipen, want loop er eigenlijk toch ma chagrijnig bij. :s 
Allez lieve mensen, hopelijk kunnen jullie mij nu wat goeie raad geven, en misschien es een oppepper, want voor de moment is ons tessy niet zo goed in form
tot morgen -xx-


6 opmerkingen:

  1. je niet laten hangen hé meid, normaal dat het niet meer zo vlot loopt zoals in het begin. Eerlijk gezegd, ik zou nu niet stabilliseren, maar blijven doorzetten. Je zal je nog zo goed voelen achteraf. En dat dipje kom je wel te boven hoor, ik spreek uit ervaring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. denk je wendy? allesind bedankt voor je reactie, geluk dat ik jullie nog heb -xx-

      Verwijderen
  2. gaan voor die banaan zou ik zeggen Tessy , iedereen heeft al eens een dipje , 't mijne komt ook nog hoor ,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook nog efkes doorbijten, je bent nu zo goed bezig. Maar het mag niet te koste gaan van jezelf! Luister naar je lichaam...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nie stoppen tessy , je bent zo goed bezig , gaat het traag awel dan is het zo ! op gewicht blijven is moeilijker dan afslanken !! doe gewoon verder zoals je bezig bent en je zal zien je zal terug wel afslanken ! het zijn ook de laatste 5 kilo's zoals je zegt , normaal dat het nie meer zo vlot gaat !! tot donderdag , groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu echt niet opgeven Tessy. Zat ook op zo'n plateau van 15aug tot vorige week. Er was 13kilo af en opeens niets meer en kwam ik ook bij. Zat ook nog met die 5 "restkilo's" , Maar nu opeens op een week 700gr eraf en deze week ziet er ook weer goed uit. Velen stoppen net voor dat streefgewicht, en raken dan niet meer gestart. Is echt een gevaarlijke valkuil denk ik.
    Heb het kunnen omdraaien met eens echt een week serieus op te letten . Vooral veel gedronken, heb mijn water grotendeels vervangen door vruchtenthee ( die ze op de cursus hebben bijv ) . Drink nog een grote tas voor ik ga slapen. En mijn beweging serieus opgevoerd. Net zoals jij liep ik veel. Ben begonnen aan de opbouw naar 10km en dat lijkt echt te helpen , want loop nu al een uur en dat merk je toch. Kop op , doorbijten.

    BeantwoordenVerwijderen