zaterdag 5 oktober 2013

zaterdag 5 oktober --> gelukkige verjaardag mama !

hallo hallo,
we zijn er weer met onze post voor vandaag. Ook vandaag weer een telvrije dag, met een paar probeer - baksels vandaag. Heb de broodpudding gemaakt, maar dien is niet stijf genoeg, ie valt uit mekaar, nogthans genoeg gebakken. En heb de koekskes gemaakt met de crunshy delhaise. MMM moet ik zeggen :-) wel heel gevaarlijk! ze zijn op voor je het weet. k'Heb ook nog een verse kom soep gemaakt van knolselder en pompoen.

mijn dagplanning:
ontbijt:
havermout met melk en banaan

middagmaal:
2 ww boterhammen
1 el pickels
2 schelletjes kippewit
1 0% yoghurt

avondmaal:
pannetje met filet en champignons (1)
--> das voor de philadelphia die derin zit

receptje vind je hier

tussendoor:
1 natuuryoghurt 0%
2 mandarijntjes
enkele zelfgebakken crunshy koekskes









--> de koekskes maak je zo:
150gr crunshy - zoetstof - 50gr natuur yoghurt 0% - 1 ei
Alles samen in de blender (of mixen)
papje uitsmeren op de bakplaat en 20 min in de oven op 200°
--> dit is niet mijn receptje hoor ik heb dit ook gevonden in 1 van de weight watchers groepen op facebook

Voila, dit was het weer voor vandaag. Morgen terug de loopschoentjes aan en een sportje doen :-)
Tot morgen lieve mensen -xx-

5 opmerkingen:

  1. Heel goed bezig in uw groene week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die koekjes zijn zo gevaarlijk voor je het weet heb je 16punten binnen ik maak ze zelf niet meer! want in 2 dagen zijn ze op! Goe bezig maat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoeveel puntjes is het voor je koekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. ik durf niet goed te tellen :p ik maak ze dan alleen maar als ik een telvrije dag heb, als je weet dat 30gr crunshy al 3 punten is ...

      Verwijderen